SEVGİ VARSA ENGEL YOKTUR - Hasan İNCE

Eylemler Anıtlarımızdır

BÜLTEN

16 Mayıs 2019 Perşembe

SEVGİ VARSA ENGEL YOKTUR


Özel Eğitim sınıfı olarak, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında bir farkındalık programı yaptık.





Özel Eğitim sınıfı olarak, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında bir farkındalık programı yaptık. Programa Köse Kaymakamı Ömer Faruk Canpolat, Belediye başkan vekili, kurum amirleri, engelli kardeşlerimizi, veliler,  öğretmen arkadaşlarımız ve öğrenciler katıldı.
Sunuculuğunu Lale MUTLU Hoca’mın yaptığı programın açılış konuşmasını da Burcu YALÇIN hocam yaptı.

Program kapsamında video gösterimleri, şiir ve mektup okunması, drama ve rond gösterileri ve empati çalışmaları yapıldı. Her bir bölüm izleyiciler üzerinde derin bir etki bırakarak duygulanmalarına neden oldu.  Özellikle engelli veya engelli yakınlarının yer aldığı videolar, şiir ve mektup okumaları büyük alkış aldı. Yapılan empati çalışmaları ise herkesin kendisini sorgulamasını sağladı.

Programın sonlarına doğru yapmış olduğumuz belge takdimleri de programa ayrı bir renk ve heyecan kattı. Engelliler Haftası programı kapsamında, 3 farklı kategoride 10 Engelli Dostu’na belge takdimi yaptık.

1. Özel Eğitim sınıfı öğrencilerimize ve toplumdaki engelli bireylere karşı olumlu tutum ve davranışlarıyla örnek olan öğrencilerimize ‘’Örnek Öğrenci Belgesi’’,
2. Gerek ders içi gerekse ders dışı etkinliklerinde Özel Eğitim sınıfımızla ve engelli bireylerle yakından ilgilenen ve onlara yardımcı olan okul personellerimize ‘’Teşekkür Belgesi’’,
3. 2018-2019 Eğitim öğretim yılı boyunca hiçbir karşılık beklemeden ve büyük bir sorumluluk alarak özel eğitim sınıfımızın her daim yanında olan annelerimize ‘’Süper Anne’’ Belgesi verdik.
Bunun dışında Özel çocuklarımız da annelerine sürpriz yaparak ‘’Anneler Günü’’ hediyelerini verdiler.
Kurumların sürekli karşılıklı belge takdiminde bulunmalarını ve ödüllendirme yapmalarını hep samimiyetsiz bulmuşumdur. Alışılmışın dışına çıkarak sadece öğrencilerimize, çalışanlarımıza ve annelerimize belge takdimi yaptık. Çünkü bizim yanımızda olan hep onlardı. Öğretmen arkadaşlar için de bir kategori açmıştım aslında ama hepsine verince bir anlamı kalmayacaktı😀 Paylaşım vesilesiyle onlara da buradan Teşekkür ediyorum 😀

Programın içeriğiyle ilgili daha fazla ayrıntı yazmayacağım. Fakat katılımcıların, okul idaremin, ilçe milli eğitim müdürünün ve kaymakamın programı çok beğenip bizi takdir etmesi yaptığımız işin ciddiyetini ortaya koymaktadır. Bunu da söylemeden edemeyeceğim :) Emeği geçenlere teşekkürler :)

              PROGRAMIN BİR BÖLÜMÜNÜ BURADAN İZLEYEBİLİRSİNİZ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages