BENİM SESİM OLUR MUSUN? - Hasan İNCE

Eylemler Anıtlarımızdır

BÜLTEN

15 Mayıs 2019 Çarşamba

BENİM SESİM OLUR MUSUN?

Engelliler Haftası Farkındalık Programımız kapsamında, İşaret diliyle ''Benim Sesim Olur Musun?'' şarkısını söyledik.



İlçemizdeki farklı kurumlardan gönüllü arkadaşlarla, ‘Benim Sesim Olur Musun?’ demek için bir araya geldik. Çekimler süresince heyecanlandık, korktuk, güldük, eğlendik; keyifli anlar yaşadık. Projeye katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Her ne kadar gönüllülük esasına dayansa da çekim yapmak adına eziyet verdiğimiz arkadaşlarımız olabilir. Sanmıyorum ama varsa onlardan da özür dilerim. Bu güzel çalışmaya katıldığınız için hepinize teşekkür ederim🤗📷🎞

Çalışmamız

Çalışmamızın Kamera Arkası


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages