ALIÇLA DOYDUK - Hasan İNCE

BÜLTEN

23 Eylül 2018 Pazar

ALIÇLA DOYDUK

Bu sezonun ilk yürüyüşüne Kermut Yaylası’yla başladık.

Sabah saat 07.30’da Köse’den yola çıktık ve Gümüşhane’ye vardık. Orda poğça yiyip çay içtik ve GÜDAK ekibine katıldık. Merkeze yakın olan parkurun başlangıç noktasına kadar minübüsle gittik.

Toplam 21 katılımcının olduğu yürüyüş boyunca alıç topladık. Alıcı yanı sıra kuşburnu toplamayı da ihmal etmedik. Katılımcıları en çok heyecanlandıran şey ise mevsimi geçmesine rağmen yer yer mantara rastlamamızdı. Ben yazıyorum diye söylemiyorum ama en çok mantarı ben buldum ve hepsini farklı kişilere verdim. Ama benim en çok sevdiğim şey alıçtı ve tadı çok hoştu.

Güzel manzaralar eşliğinde Kermut yaylasından Akçakale yaylasına geçtik. Toplam 15 km yol katettiğimiz yürüyüş çok zevkli geçti. Yürüyüş yapmayı özlemişim doğrusu.

Görsel açıdan pek de memnun kalmadığım yürüyüşü alıç sayesinde benim için anlamlı hale geldi. Ayrıca yürüyüşte emekli öğretmenlerle de tanışıp kaynaşmak yürüyüşü anlamlı hale getiren bir diğer unsur oldu.

Dönüş yolunda Ali (Ateş) başkanın armut ağacından armut alarak minibüse bindik ve evlerimize dağıldık.