60 KAPAK 60 ADIM KAPAK PROJESİ - Hasan İNCE

Eylemler Anıtlarımızdır

BÜLTEN

15 Mart 2019 Cuma

60 KAPAK 60 ADIM KAPAK PROJESİ

Engelilerle Dayanışma Kulübü öğrencilerimiz Mavi Kapak projesini 60 KAPAK, 60 ADIM ismiyle okulumuza uyarladılar.


Engelilerle Dayanışma Kulübü öğrencilei Mavi Kapak projesini 60 KAPAK, 60 ADIM ismiyle okulumuza uyarladılar.

Mavi Kapak projesi ülkemizde uzun yıllardır farklı kurum ve kuruluşlarca uygulanmaktadır. Okulumuzun Engellilerle Dayanışma Kulübü öğrencileri de bu projeye dâhil oldular.
Okulun isminden hareketle 60 Kapak, 60 Adım şeklinde uyarlanan proje öğrencilerin duyuru ve afiş yoluyla bilgilendirilmelerinin ardından fiilen başlamış oldu.

Projeyi başlatan öğrenciler 60 Kapak, 60 Adım sloganıyla her öğrenci arkadaşlarından en az 60 kapak beklediklerini ifade ettiler. Slogandaki 60 adım ifadesinin ise sembolik olduğu ve bu ifadeyle engelli vatandaşlara sağlanan tekerlekli sandalye yardımının önemine vurgu yaptıklarını belirttiler. 

Yaklaşık iki ay süren projeye öğrencilerin ilgisi yoğun oldu. Bu ilgiden memnun olan proje danışman öğretmeni Hasan İNCE, ‘’Kulüp öğrencileri bu projeden bahsettiklerinde ‘’neden olmasın’’ diyerek projeyi başlattık. Proje engelli vatandaşlara yardım bilinci yanında çevre temizliği bilincinin gelişmesine de katkıda bulunmaktadır. Projeye katkıda bulunan öğrencilerimize teşekkür ediyorum.’’ dedi.

 Daha sonra toplanan kapaklar Köse Engelliler Derneği’ne teslim edildi. Dernek başkan yardımcısı Mustafa AKAN öğrencilerin bu duyarlılığı için teşekkür ederek, toplanan kapakların ilgili yerlere ulaşacağını ifade etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages